موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ سه پاییز حمیدرضا حبیبی

متن آهنگ سه پاییز حمیدرضا حبیبی

متن آهنگ سه پاییز حمیدرضا حبیبی

  
متن آهنگ سه پاییز حمیدرضا حبیبی

سه تا پاییز گذشت انگار سه ساله سرد و تکراری سه تا پاییز که تو نیستی سه ساله پر ز بیداری

دنیای موزیک

سه تا پاییز گذشت اما هنوزم غرق اون روزم همون روزی که تو رفتی همیشه تویه دیروزم

گذشتی از منو این عشق گذشتی از گذشتِ من منم بعد تو غرقه غم تو غرقه سرگذشته من

ندیدی و نفهمیدی که بعد تو چه بی روحم تو زیر سقف خوشبختی من اینجام گیجو حیرونم

سریال جم

گیجو حیرونم گیجو حیرونم گیجو حیرونم

تکست آهنگ سه پاییز حمیدرضا حبیبی

یه چیزایی میونه ما هنوز هستو نمیدونی درسته رفتی از پیشم ولی اینجایی می مونی

دانلود آهنگ جدید

درسته رفتی و تنهام و این مرد بعد تو مرده ولی مشغوله تو هستم تویی که قلبمو برده

گذشتی از منو این عشق گذشتی از گذشتِ من منم بعد تو غرقه غم تو غرقه سرگذشته من

ندیدی و نفهمیدی که بعد تو چه بی روحم تو زیر سقف خوشبختی من اینجام گیجو حیرونم

گیجو حیرونم گیجو حیرونم گیجو حیرونم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.