موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ بمون با من سیامک عباسی

متن آهنگ بمون با من سیامک عباسی

متن آهنگ بمون با من سیامک عباسی


  
متن آهنگ بمون با من سیامک عباسی


بمون با من بمون با من همین جا ‎بمون روزایه آفتابی تو راهن
‎بمون حس مىکنم اینجا دلامون ‎کنار هم همیشه رو به راهن‎

دنیای موزیک

‎تو از این در اگه یه لحظه رد شی ‎همه چی رو به من دیوار میشه
‎اگه باشى صداى خنده هامون ‎تو گوشه کوچه ها تکرار مىشه تکرار

‎همین جایی که هستی باش ‎به تو وابستگی رو دوست دارم
‎یه وقتایى زندگی سخته ‎کنارت زندگی رو دوست دارم

سریال جم

‎همین جایی که هستی باش ‎به تو وابستگی رو دوست دارم
‎یه وقتایى زندگی سخته ‎کنارت زندگی رو دوست دارم دوست دارم

تکست آهنگ بمون با من سیامک عباسی

‎نمىدونى مثله خوابى که هر روز ‎تو بیدارى برام تعبیر مىشه
‎بمون پیشم همیشه تا ببینی ‎دلم از هر چى جز تو سیر مىشه

دانلود آهنگ جدید

‎من اونقد عاشقت هستم که حتی ‎به عطر پیرهنت احساس دارم
‎به اونایی که هم اسم تو هستن ‎یه جورایى یه حسه خاص دارم احساس

‎همین جایی که هستی باش ‎به تو وابستگی رو دوست دارم
‎یه وقتایى زندگی سخته ‎کنارت زندگی رو دوست دارم

‎همین جایی که هستی باش ‎به تو وابستگی رو دوست دارم
‎یه وقتایى زندگی سخته ‎کنارت زندگی رو دوست دارم دوست دارم
دانلود سریال اکیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.