موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ معنی کن امیر سینکی

متن آهنگ معنی کن امیر سینکی

متن آهنگ معنی کن امیر سینکی

  
متن آهنگ معنی کن امیر سینکی


چطوری عادت کنم به خاطراتی که بعد از تو جا شه

تویه دلی که یه جوری زمین خورده که نمیتونه پاشه
دانلود سریال اکیا
چطوری عادت کنم به حرفایی که دوست داشتم نباشه

لعنت به اون رابطه ای که توش دوست داشتن نباشه

معنی کن واسم تنهایی موندنو از پیشت من رو دائم روندنو

معنی کن اینجور دل سوزوندنو از رفتن من رو هی ترسوندنو

دانلود آهنگ جدید

دیوونه بسه طاقتم کمه خستم از دستت هم تو هم همه

کاش میفهمیدی بعد از تو دلم دریای خونه دریای غمه

تکست آهنگ معنی کن امیر سینکی

سریال جم

نمیدونستم اگه یه روز این دله من بخواد عاشقه یکی بشه

باید از خودش بگذره واسه ی اینکه یه روز باهاش یکی بشه

دنیای موزیک

نمیدونستم اونی که قراره بگیره تمومه وجود منو تویی و دله من آخرش قراره که جدا از تو یکی بشه

معنی کن واسم تنهایی موندنو از پیشت من رو دائم روندنو

معنی کن اینجور دل سوزوندنو از رفتن من رو هی ترسوندنو
بارمبو
دیوونه بسه طاقتم کمه خستم از دستت هم تو هم همه

کاش میفهمیدی بعد از تو دلم دریای خونه دریای غمه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.