موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ میگفتی عاشقمی بهداد عسگری


متن آهنگ میگفتی عاشقمی بهداد عسگری



متن آهنگ میگفتی عاشقمی بهداد عسگری


  

متن آهنگ میگفتی عاشقمی بهداد عسگری



فکر نبودنه تو منو میسوزونه چه ساده ایندفعه میشه نری بمونی کنار این منه ساده
تو همونی بودی که نمیدادی منو دستِ یه دنیا حالا چی شد که میری بمونم تکو تنها

دنیای موزیک

فکرشو میکردمو یه روز بخوای بری تو با یکی دیگه بشکنی عید منو واسه نبودنه تو خدایی دیره
میگفتی عاشقمی دیدی عاشقم نبودی عشقم دنیا رو میدم نری تا بمونی واسه همیشه پیشم

زدی زیر همه حرفامون بیا ببین خراب شده دنیامون
چه جوری یادت میره روزای با من چجوری یادم بره خاطره هامون خاطره هامون

سریال جم

منو یادت بیار من همونم که میگفتی تو نباشی نمیتونم
دیدی چه ساده تونستی که نباشی تو چشام زل میزنی میگی جدا شیم

تکست آهنگ میگفتی عاشقمی بهداد عسگری

دانلود سریال اکیا

میترسم از روزی که بخوای دوباره باشی

کنار قلبم اون روز و میبینمو میخوای بیای کنارم من دیگه سردم
تو همونی بودی که نمیدادی منو دست یه دنیا حالا چی شد که میری بمونم تکو تنها

زدی زیر همه حرفامون بیا ببین خراب شده دنیامون
چه جوری یادت میره روزای با من چجوری یادم بره خاطره هامون خاطره هامون

دانلود آهنگ جدید

منو یادت بیار من همونم که میگفتی تو نباشی نمیتونم
دیدی چه ساده تونستی که نباشی تو چشام زل میزنی میگی جدا شیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.