موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ جدایی پیام فتحی

متن آهنگ جدایی پیام فتحی

متن آهنگ جدایی پیام فتحی


  
متن آهنگ جدایی پیام فتحی

دانلود آهنگ جدید

لحظه ی جدایی ـه تو چشام نگاه نکن بغضه تو گلویه من اسممو صدا نکن
نگرانه قلبمو حاله من چقد بده چی شده که قلبه تو با دلم بهم زده با دلم بهم زده
دانلود سریال اکیا
باورم نمیشه تو راحت از پیشم بری واسه این جدا شدن خیلی وقته حاضری خیلی وقته حاضری
دله من گیره توئه تو دلت یه جا دیگه اینو خیلی وقته که چشایه تو بهم میگه چشایه تو بهم میگه

سریال جم

لحظه ی جداییمون لحظه ی مردنِ منه این جدایی آخرش آتیش به جونم میزنه
نگو قسمت این نبود وقتی خودت خواستی بری دلتو دادی به کی حالا میگی مسافری

دنیای موزیک

باورم نمیشه تو راحت از پیشم بری واسه این جدا شدن خیلی وقته حاضری خیلی وقته حاضری
دله من گیره توئه تو دلت یه جا دیگه اینو خیلی وقته که چشایه تو بهم میگه چشایه تو بهم میگه
بارمبو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.