موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ زندگیمی بعد از این امیر والا

متن آهنگ زندگیمی بعد از این امیر والا

متن آهنگ زندگیمی بعد از این امیر والا


  
متن آهنگ زندگیمی بعد از این امیر والا

دنیای موزیک

دلم میره واسه چشمات قلبمه تو دستات عاشقتم ای وای
نرو از جلوی چشمام شدی همه ی دنیام هر جا بری اونجام

زندگیمی بعد از این عاشقم بمون همین

دانلود سریال اکیا
قلبمو نشکن تا ابد عاشقتم من میخوام همه تو دنیا از عشقه ما دوتا به هم بگن
قلبمو نشکن تا ابد عاشقتم من میخوام همه تو دنیا از عشقه ما دوتا به هم بگن

تکست آهنگ زندگیمی بعد از این امیر والا

سریال جم
دلم میره واسه چشمات قلبمه تو دستات عاشقتم ای وای
نرو از جلوی چشمام شدی همه ی دنیام هر جا بری اونجام

عاشقم بمون فقط چی جز این بخوام ازت

دانلود آهنگ جدید

قلبمو نشکن تا ابد عاشقتم من میخوام همه تو دنیا از عشقه ما دوتا به هم بگن
قلبمو نشکن تا ابد عاشقتم من میخوام همه تو دنیا از عشقه ما دوتا به هم بگن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.