موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ من یه دیوونم بهنام بانی

متن آهنگ من یه دیوونم بهنام بانی

من یه دیوونم بهنام بانی



  

من یه دیوونه م که باشی زنده می مونه

عاشقی که چیزی از منطق نمی دونه

من یه دیوونه م که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

بهنام بانی من یه دیوونم

یه جورایی دلم گیره

یه جورایی حواسم نیست

کلافه م من یه وقتایی

که عطرت رو لباسم نیست

تو دنیامی نمیزارم یه مو حتی ازت کم شه

ترفند های آرایشی

بمون پیشم نزار دنیام برای من جهنم شه

من یه دیوونه م که باشی زنده می مونه

عاشقی که چیزی از منطق نمی دونه

من یه دیوونه م که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

من یه دیوونه م که باشی زنده می مونه

عاشقی که چیزی از منطق نمی دونه

من یه دیوونه م که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

دانلود آهنگ جدید

فکرت میزنه باز به سرم

وقتی خالیه دور و برم

انگار همه ی دنیای من شدی تو عزیزم

از من نشدی دور یه قدم

ساختی با همه خوب و بدم

حال منو کی میدونه جز خود تو

عزیزم عزیزم

آموزش روابط جنسی

من یه دیوونه م که باشی زنده می مونه

عاشقی که چیزی از منطق نمی دونه

من یه دیوونه م که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

من یه دیوونه م که باشی زنده می مونه

عاشقی که چیزی از منطق نمی دونه

من یه دیوونه م که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه


منبع : تکست بیست . آی آر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.