موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ صبوری روزبه نعمت الهی

متن آهنگ صبوری روزبه نعمت الهی


صبوری روزبه نعمت الهی


  

نشونم بده میشه وقتی بخوای ، توو برف زمستونی ام گل کنم

توو این روزها زندگی ساده نیست تو باعث شدی من تحمل کنم

من این صبر و مدیون لبخندتم ، چی می خوام تا رویای تو با منه

چشاتو توو دنیای سردم نبند ، که آینده توو چشم تو روشنه

زناشویی

نشونم بده میشه وقتی بخوای ، توو برف زمستونی ام گل کنم

توو این روزها زندگی ساده نیست تو باعث شدی من تحمل کنم

(توباعث شدی من تحمل کنم، توباعث شدی من تحمل کنم)

تو هستی نمی ترسم از بی کسی نمی ترسم از بازی سرنوشت

گالری عکس

نمیبینمت اما حس می کنم کنارم قدم میزنی تا بهشت

به من یاد میدی صبوری کنم نمیزاری از زندگی خسته شم

با اینکه هوای جهان خوب نیست به عشق تو دارم نفس می کشم

دنیای موزیک

آی خدایا ، ای خدایا ، ای خدایا خدایا

آآآآی خدایا آآآآی خدایا آآآی خدایا خدایا



منبع : تکست بیست . آی آر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.