موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ اولین عشق از سون باند

متن آهنگ اولین عشق از سون باند

می خوام ببینمت سون باند


  

چجوری پای منو به قصه ی خودت کشوندی

چجوری اسیر این حادثه ی تازه شدم

من به فکر رد شدن از همه دنیا بودمو

به خودم اومدم و دیدم گرفتار توام

آخرش راهی نموند و من به عشق تعظیم کردم

ساعت زندگیمو با قلب تو تنظیم کردم

آخرش راهی نموند زورم به چشمات نرسید

شک نکن که با تو این دیونه از قفس پرید

دانلود کنسرت و موزیک ویدیو

چجوری نگاهی ساده تبدیل شد به این عشق

شدی تو اولین و آخرین عشق

نزاشتی جلو چشمات برم از دست

چقدر چشمای تو تعیین کننده س

چجوری نگاهی ساده تبدیل شد بی این عشق

شدی تو اولین و آخرین عشق

نزاشتی جلو چشمات برم از دست

چقدر چشمای تو تعیین کننده س

تو یه حرف تازه ای توو دنیام

دنیای موزیک

با تو فهمیدم چیه دلتنگی

من تا حالا گریه نکرده بودم

پای دلتنگی هیچ آهنگی

وقتی دور میشی ازم

میمیرم

من نفسم جا میمونه توی سینه م

اونقد اوج میگیره احساسم که

همه ی دنیا رو بد می بینم

چجوری نگاهی ساده تبدیل شد بی این عشق

شدی تو اولین و آخرین عشق

نزاشتی جلو چشمات برم از دست

چقدر چشمای تو تعیین کننده س

دانلود آهنگ

چجوری نگاهی ساده تبدیل شد بی این عشق

شدی تو اولین و آخرین عشق

نزاشتی جلو چشمات برم از دست

چقدر چشمای تو تعیین کننده س


منبع : text20.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.