موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ من بی قرارم سینا شعبانخانی

متن آهنگ من بی قرارم سینا شعبانخانی

من بی قرارم سینا شعبانخانی

 


  




من بیقرارم تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظارم بگو تا کی طاقت بیارم

طاقت بیارم

عادت می کنم، این روزامو رد می کنم

تو یه گوشه از این اتاق با خودم خلوت می کنم ای وای من

من دلتنگتم خوب می دونی توو چنگتم با تو دارمم آرامش تو اونی که من می خوامش ای وای من

دانلود آهنگ

دستاتو که می گیرمش اشکاتو که می بینمش حس می کنم دیوونه میشم میمیرم و

دستاتو می خوام، حتی توو رویام

من بی قرارم، تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظارم تو بگو تا کی طاقت بیارم

من بیقرارم تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظارم بگو تا کی طاقت بیارم

طاقت بیارم

عادت می کنم، این روزامو رد می کنم

دانلود آلبوم

توو یه گوشه از این اتاق با خودم خلوت می کنم ای وای من

من دلتنگتم خوب می دونی توو چنگتم با تو دارمم آرامش تو اونی که من می خوامش ای وای من

دستاتو که می گیرمش اشکاتو که می بینمش حس می کنم دیوونه میشم میمیرم و

دستاتو می خوام، حتی توو رویام

من بی قرارم، تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظارم تو بگو تا کی طاقت بیارم

دانلود کنسرت و موزیک ویدیو

من بیقرارم تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظارم بگو تا کی طاقت بیارم

طاقت بیارم


منبع : text20.ir






 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.