موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی


متن آهنگ من بی تو  از سینا شعبانخانی



  


عاشق تر از من روو زمین

پیدا نیمشه نازنین

دیوونگی کن تا که من

دیوونه شم عاشق ترین

دنیای موزیک

منـ بی تو دنیام، جهنم

منـ بی تو حرفام، پر از غم

منـ بی تو دردام قد دریاست

منـ بی تو اشکام میریزه

خاطرات واسم عزیزه

منـ بی تو دردام قد دریاست

دانلود ریمیکس

منـ بی تو طاقت ندارم بیا

منـ بی تو یک بی قرارم بیا

منـ بی تو آرامشی و قراری

توی دلم ندارم بیا

منـ بی تو طاقت ندارم بیا

منـ بی تو یک بی قرارم بیا

منـ بی تو طاقت ندارم

چشم انتظارم یه بی قرارم بیا

عاشق تر از من روو زمین

دانلود آلبوم

پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من

دیوونه شم عاشق ترین

عاشق تر از من روو زمین

پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من

دیوونه شم عاشق ترین

من بی تو دنیام جهنم

دانلود کنسرت و موزیک ویدیو

من بی تو حرفام پر از غم

منـ بی تو دردام قد دریاست

منـ بی تو اشکام میریزه

خاطرات واسم عزیزه

منـ بی تو دردام قد دریاست

منـ بی تو طاقت ندارم بیا

منـ بی تو یک بی قرارم بیا

منـ بی تو آرامشی و قراری

دنیای موزیک

توی دلم ندارم بیا

منـ بی تو یک بی قرارم بیا

منـ بی تو طاقت ندارم

چشم انتظارم یه بی قرارم بیا

عاشق تر از من روو زمین

پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من

دیوونه شم عاشق ترین

دانلود آهنگ

عاشق تر از من روو زمین

پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من

دیوونه شم عاشق ترین


منبع : text20

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.