موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ تنهایی من امین قباد

متن آهنگ تنهایی من امین قباد

تنهایی من امین قباد


  

دل من تنگ میشه واست

آخرین قرارمونه

داری میری تا همیشه

یه غمی باهام بمونه

من گذشته ی تو بودم

با یه دنیا یادگاری

همه ی دردم از اینه

با من آینده نداره

با من آینده نداری

من همونی یم که وضع زندگیش عالی نمیشه

دنیای موزیک

که توو جشن تولدش هم غرق خوشحالی نمیشه

من همونی ام که بی تو ذره ذره آب میشه

واسه غصه های بیشتر داره انتخاب میشه

تو یه اتفاق خوبی که واسه من نمیوفته

تو باید بمونی پیشم اینو فال قهوه گفته

دانلود کنسرت و موزیک ویدیو

فکر تنهایی من باش

از خودم از همه سیرم

من خسته رو بقل کن

بزار ایستاده بمیرم

بزار ایستاده بمیرم

زناشویی

من همونی یم که وضع زندگیش عالی نمیشه

که توو جشن تولدش هم غرق خوشحالی نمیشه

من همونی ام که بی تو ذره ذره آب میشه

واسه غصه های بیشتر داره انتخاب میشه





منبع : تکست بیست . آی آر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.