موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی
موسیقی

موسیقی

دانلود موسیقی

متن آهنگ علاقه خاص بهنام بانی

متن آهنگ علاقه خاص بهنام بانی

علاقه خاص بهنام بانی


 

 


دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه

دوست دارم

دانلود آهنگ

بهنام بانی علاقه خاص

از اتاقت هنوز دارم میشنوم صدای تورور

کی می تونه برام توو قلبم بگیره جای تورو

عطرت پیچیده همه جای خونه ببین شدم دیوونه

عکسای تو اینجاست هنوز یه علاقه ی خاص بین ماست هنوز

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دنیای موزیک

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه

دوست دارم

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه

دوست دارم

حسی که داره به دلم میگه خوشبختی نزدیکه عاشقیه

حسی که باعث این آشوبه وقتی حالم خوبه عاشقیه

حسی که داره به دلم میگه خوشبختی نزدیکه عاشقیه

حسی که باعث این آشوبه وقتی حالم خوبه عاشقیه

دانلود کنسرت و موزیک ویدیو

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه

دوست دارم


منبع : text20.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.